Image
Top
Navigare

Fundatia Kronospan – Balul de Caritate “Deschide-ti inima”

client.
Fundatia Kronospan

data.
Decembrie 2013

Vezi proiectul
editia 2014.

Ca in fiecare an, Balul de Caritate al Fundatiei Kronospan a fost pentru noi ocazia de a concepe materialele de promovare (flyer, catalog de licitatie, invitatie) pentru acest eveniment de suflet. In 2014, cauza sustinuta a fost una deosebit de emotionanta – strangerea de fonduri pentru tinerii cu sindrom Down si tulburari din spectrul autismului aflati sub ingrijirea centrelor Copiii de Cristal Brasov si Trebuie! Sebes.

Am ales sa punem in evidenta dificultatile de integrare sociala ale acestor tineri prin simbolul piesei de puzzle in diverse culori. Adesea neintelesi, ei vad lumea intr-o maniera proprie, colorata, vie, frumoasa. Provocarea cu care ne-am confruntat a fost aceea de a reusi sa vorbim in numele lor si sa ii ajutam pe cei prezenti la eveniment sa inteleaga de ce sustinerea lor este atat de importanta pentru dezvoltarea si viitorul acestor tineri.

despre proiect.

Fundatia Kronospan

Fundatia Kronospan a fost creata de compania Kronospan, liderul mondial in productia de placi pe baza de lemn, pentru a dezvolta proiecte sociale de implicare in comunitate, educatie si protectia mediului.

In fiecare an, Balul de Caritate “Deschide-ti inima!” strange laolalta reprezentanti ai mediului de afaceri si politic local cu scopul de a-i sensibiliza catre o cauza umanitara. Pe tot parcursul anului 2013, Fundatia a derulat o campanie de strangere de fonduri in beneficiul Filarmonicii Brasov. Banii astfel stransi au fost destinati achizitionarii unui pian de concerte performant, de care muzicienii aveau mare nevoie.

Grin a avut onoarea sa se implice in acest proiect prin crearea unei identitati complete (logo, slogan, cromatica, ton of voice) si a materialelor de promovare – afise, invitatii, catalog si materiale audio-video difuzate pe posturile locale de radio si televiziune. Am realizat, de asemenea, fotografiile in timpul evenimentului care a avut loc in luna decembrie 2013.

Ne-am dorit ca identitatea evenimentului sa fie una calda, eleganta si rafinata, dar in acelasi timp plina de viata, asa cum sunt concertele Filarmonicii. Chiar daca muzica clasica atrage un public specific si, din pacate, destul de restrans, am incercat sa sensibilizam locuitorii Brasovului catre aceasta cauza, facandu-i sa inteleaga ca Filarmonica se adreseaza tuturor, indiferent de varsta sau conditie sociala, si ca functionarea ei in conditii tehnice adecvate poate aduce Brasovului un plus de prestigiu cultural si o sansa de a castiga titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021.